sâmbătă, 19 ianuarie 2008

elodia e moarta si totusi ea traieste

nu ma uit la televizor decat din intamplare (cand nu vizionez "in gura presei" si "cronica carcotasilor". nu citesc ziarele. ascult insa radio cand conduc si aud in timp ce stau in fata calculatorului toate disputele politice la care se uita sotul meu. da, stiu, nu sunt din timpul meu. zilele trecute am fost in vizita la soacra mea, pe care am gasit-o uitandu-se la televizor, la un scandal mediatic. toate posturile difuzau ceva, nu stiu exact ce despre o individa Norica Nicolai. am intrebat si eu, nu din curiozitate, ci doar ca sa par si eu interesata de subiect: "cine e norica nicolai? ca tot aud si pe la radio de ea de vreo 2 zile". bineinteles ca am starnit ilaritate. alt personaj impresionant de la tv este elodia. am fost intoxicata cu aceasta elodia. am auzit si de unul cioaca, care se pare a omorat-o. noroc cu badea, cu gainusa si cu huidu. asha ma mai pun si eu la curent cu stirile fierbinti din romania. am auzit total intamplator, nu mai stiu la ce post un cantecel despre elodia, cantat fals de o nebuna "elodia e moarta si totusi ea traieste". rad cu pofta cand imi amintesc de acel "spectacol" penibil. ce nu inteleg este de ce pe elodia nu o cheama cioaca. doar sunt soti, nu? sau, ma rog, au fost, ca unul dintre ei a murit intre timp. si mai e ceva: cum ar fi sa te cheme "cioca elodia"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!