luni, 18 februarie 2008

am ratat din nou ninsoarea


A nins pentru a doua oara atat de puternic in Bucuresti incat s-a blocat iar circulatia. Vineri dimineata am plecat la Rm. Valcea sa-mi iau copilul si pe mamica mea. Aproape de intrarea in oras a inceput sa ninga. Sa ninga cu fulgi mici, dar desi. Cu fulgi mici, dar desi si grabiti parca sa acopere tot ce gasesc in calea lor. Desi imi planuisem sa ma intorc in aceeasi zi, m-am razgandit si am ramas acolo pana azi. Sotul meu s-a intors. Mi-a spus la telefon ca in Bucuresti ninge, ninge iar cum a nins dupa revelion si viscoleste. In Valcea se oprise de mult ninsoarea. Mi-a parut rau ca am ratat din nou ninsoarea bucuresteana. Imi place mult cand ninge si-mi place sa ies afara pe viscol, sa simt acele de gheata cum imi taie obrajii. La mine acasa nu am simtit niciodata viscolul puternic al capitalei. Acolo ninge tot timpul timid si delicat, parca sa nu supere pe cineva cu indreazneala sa de a se cerne... Acolo iarna nu este brutala, nu vine ca o armata de barbari si nu incurca pe nimeni. In Bucuresti insa, cand vine iarna, o simti peste tot: in trafic, in casa, in oameni...
Am ratat a doua oara ninsoarea vijelioasa din Bucuresti. Dar poate mai vine una. Promit sa nu mai plec din capitala pana la primavara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!