luni, 4 februarie 2008

sezonul nuntilor

a inceput sezonul nuntilor. rochii somptuoase, aranjamente de vis, multe cristale, buchete de flori impresionate, limuzine si cate si mai cate idei originale. eu m-am casatorit in 2005. nu am investit mult in organizarea nuntii, desi mi-ar fi placut si mie sa-mi pot permite o caleasca cu cai, ceva cadouri pentru invitati, focuri de artificii si un restaurant mai select. dar a fost bine si asha cum a fost.
toata viata am visat la nunta mea. cand eram mica, cel mai mult imi doream sa primesc cadou o papusa in rochie de mireasa. pana la urma am primit-o. am fost cel mai fericit copil de pe pamant.

am dorit ca nunta mea sa mi-o organizez singura. mi-am facut invitatiile, cardurile de masa, mi-am comandat aranjamente florale mov si imbracaminte lila pentru scaune. baloanele au fost mov si albe, iar jartiera mi-am facut-o, pentru ca in comert nu exista decat albastra sau roz. prietenele mele care mi-au fost domnisoare s-au imbracat si el in mov sau lila. totul a fost ca un vis, un vis din care-ti pare rau ca te-ai trezit.

imi plac miresele. imi plac rochiile de mireasa, daca sunt albe sau crem. imi plac ginerii emotionati si parintii cu lacrimi de fericire in ochi. imi plac pregatirile dinainte de nunta si moleseala de dupa a mirilor, moleseala amestecata cu fericire, un pic de alcool si multa oboseala. imi place viata, cu toate evenimentele ei importante.



6 comentarii:

  1. Ei bine si mie imi place movul, lila-ul, violetul. E culoarea mea preferata. Cu toate acestea, am fost o mireasa Startrek. Am avut rochie de mireasa argintie, din tafta fosnitoare, ca o poleiala. Si voal pana-n pamant, din plasa argintie. Si sandale din bride argintii. Si parul lasat liber, strans doar putin de pe tample. Asta nu era argintiu, desigur. Macar el. Dar starea mea de spirit exact asa a fost. Argintie. A doua zi, cand m-am trezit, am spus: mai vreau!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am vazut niciodata o rochie de mireasa argintie. dar mi se pare o idee super. nu-mi arati si mie o poza?

    RăspundețiȘtergere
  3. cu toate ca nu am trecut printr-o experienta de gen (inca), cred cu tarie ca ziua nuntii cu toate pregatirile, tot ce implica ea - entuziasm, oboseala, stres, implinire - este unul dintre momentele pentru care trebuie sa multumim cerului ca suntem femei. pana si simpla observare a viitorilor miri aduce un strop de fericire... ce poate fi mai frumos decat un cuplu fericit la inceput de drum? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. desi in ordine cronologica inversa, este cel mai frumos lucru care i se poate intampla unei femei, pe locul intai insa, fiind acela de a fi mamica.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) cu siguranta!!! nu am vrut sa merg atat de departe, dar stiu ca intr-o zi voi avea partea de aceasta fericire

    RăspundețiȘtergere
  6. adres, ti le doresc din suflet pe amandoua, in ce ordine vrei tu

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!