luni, 25 aprilie 2011

BenQ W1100


Dacă-ţi plac şi filmele şi cadourile, poţi împuşca doi iepuri deodată. Tot este vremea lor. Eu personal sunt mare devoratoare de seriale dramatice însă, mi s-a întâmplat de câteva ori să-mi doresc să vizionez un film ca la cinema, împreună cu întreaga familie. Nu prea-mi permite timpul să merg la cinema şi marele dezavantaj acolo este că există ore fixe la care poţi merge, ceea ce reprezintă o mare problemă pentru mine. Deh, punctualitatea nu este cea mai mare calitate a mea.

A trecut iepuraşul. Nu s-a îndurat de mine să-mi aducă cadoul dorit. Dar m-am gândit, pot fi eu cea care face o surpriză familiei. Îmi pun două urechi lungi, o codiţă şi merg să cumpăr un proiector.
Are multe avantaje pe care nici nu vi le închipuiţi, dar numai un pasionat de filme le poate înţelege. Şi nu cred că nu sunteţi, toţi suntem pasionaţi de aşa ceva.

Cine poate să-i reziste unei imagini Full HD cu rezoluţia de 1080p şi unui sistem optic optimizat pentru imaginile Full HD ? Tehnologie de procesare a culorilor pe 10 biţi este completă şi vă puteţi ajusta în întregime culorile, aşa cum vă indică proprii ochi şi propriile dorinţe. Sistemul audio este SRS WOW HD (TM). Nu vă veţi lovi de existenţa unui filtru care să necesite întreţinere sau înlocuire. Şi altele, evident, pe care le cunoaşteţi şi pe care le doriţi : auto reglaj keystone (dimensiune trapez), quick auto input search şi... cireaşa de pe tort Picture în Picture.
Să vă mai spun şi că are un design drăguţ şi că se asortează cu orice mobilier aţi avea în livingul vostru sau în sala de home cinema? Şi că are difuzoare incorporate şi că imediat după ce l-aţi folosit puteţi să-l strângeţi şi să-l puneţi departe de copii, pentru că are un ventilator care continuă să răcească aparatul chiar şi după deconectarea de la sursa electrică ? Şi că are de durată de viaţă îndelungată, puteţi să-l lăsaţi moştenire nepoţilor, aşa cum şi noi am primit moştenire un pickup ?

Nu vă mai spun. Vă las să vă convingeţi singuri. Nu vă mai rămâne decât să accesaţi pagina acestui proiector, să citiţi cu atenţie ceea ce v-am spus şi să deveniţi iepuraşul preferat al familiei. Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!