marți, 24 mai 2011

Bufi


Dragii mei,
eu sunt Bufi. Am doar o lună de când am venit pe lume. Nişte oameni răi au tăiat bradul în vârful căruia părinţii mei îmi făcuseră leagănul în care eram atât de fericită. Neştiind să zbor am căzut de la o înălţime mare şi mi-am luxat piciorul, am un hematom pe sold şi nişte contuzii pe la bazin. Am venit la Bucureşti cu noua mami să mă operez, insă va trebui să mai stau câteva zile pe la birou pe la ea. Nu-i nimic, acolo Elena şi Otilia mă învaţă câte ceva despre artă şi despre cum să pictez în cuşcă cum pot eu şi cu ce am la îndemână. Ele îmi dau să mănânc pentru că eu sunt atât de mică încât nu pot singurică. Iar eu, drept recompensă realizez câte o operă de artă după fiecare masă. După ce mă voi face bine, mama mea de împrumut mă va duce înapoi în pădure şi poate-mi voi regăsi adevăraţii părinţi. Până atunci vă salut şi vă las să vă delectaţi cu frumuseţea mea. Sunt sigură că nu aţi mai văzut un exemplar aşa de frumos atât de aproape. Şi sunt reală.

Va ciocănesc cu drag,
Bufi - bu - hu- hu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!