sâmbătă, 20 august 2011

10 drame ale femeilor pe care bărbaţii nu le pot înţelege

O zi sau o perioada proastă pentru o femeie începe cu o "dramă".

Locul 10: îmi stă părul groaznic!

Rezolvare în 30 minute: feon, perie, fixativ

Locul 9: mi-a ieşit un coş pe nas!

Rezolvare în 2 minute: stoarcere (scuze: extracţie comedom), fond de ten, pudră

Locul 8: nu mă mai încap blugii de acum 5 ani!

Rezolvare în 45 minute: probează încă 3 perechi de pantaloni cu 7 bluze. Ultima opţiune: o fustă largă.

Locul 7: se văd ridurile de la ochi

Rezolvare în 10 minute: corector anti-rid, fond de ten, pudră, machiaj, accent cu maskara pe gene, gloss pe buze

Locul 6: mă strâng pantofii - cu toc foarte înalt pe care am dat 200 euro - la cea mai tare petrecere din viaţa mea

Rezolvare instantanee: rezistă cu stoicism până leşină

Locul 5: s-au strâns multe depozite de grăsime (pe şolduri, coapse, burtă şi prin alte locuri esenţiale)

Rezolvare în câţiva ani sau câteva luni, proporţional cu cantitatea de grăsime depusă: slăbire prin înfometare îndelungată pentru că alergatul, bicicleta, înotul sau orice alt sport slăbesc inima

Locul 4: toate genţile sunt demodate

Rezolvare în câteva ore: direcţia Mall -> cardul epuizat

Locul 3: nervi, lacrimi fără motiv, dureri de burtă, stare de vomă, cearcăne, balonare (lunar)

Rezolvare în 3-7 zile: calmante, ceaiuri, certuri cu cei care nu ne înţeleg starea, odihnă la pat

Locul 2: stări neînţelese nici chiar de noi, mâncat execiv, dureri, vomă, oboseală, depresii, treceri bruşte de la râs isteric la plâns epuizant, pofte

Rezolvare în 7-9 luni: naşterea (altă dramă)


Peste tot ceea ce am enunţat mai sus se poate trece, cu mai mult sau cu mai puţin efort, cu urmări mai mult sau mai puţin grave. Peste "drama nr. 1" însă, se trece foarte, foarte greu.

Locul 1: s-a rupt o unghie. Asta chiar este o tragedie cumplită.

Va rugăm dragii noştri, iubiţi-ne grase, slabe, urâte sau frumoase, cu riduri sau fără, cochete sau cu basma pe cap. Dar vă rugăm, înţelegeţi-ne dramele existenţiale prin care suntem nevoite să trecem, doar pentru că suntem...FEMEI. Suntem femeile voastre. Cele mai dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!