marți, 30 august 2011

Fantoma


Să mă pierd în mulţimea de oameni grăbiţi
să-mi ascund paşii pe după siluetele abstracte
să-mi confunzi chipul cu feţele actorilor de mim
şi să mi se topească ochii în imaginile încălecate

Iar tu să mă cauţi disperat ca printre fantome
să crezi că mi-ai atins umărul, dar eu să mă evapor
să crezi că m-ai prins de o şuviţă de păr
şi eu să mă scurg printre degetele tale ca apa

să ţi se pară că m-ai zărit pe un colţ de umbră
dar să nu fie decât o rază incoloră căzută din nori
să alergi după mine şi să crezi că mă vei prinde
dar să aluneci la fiecare pas şi să n-ai echilibru

şi eu în final să obosesc şi să îngenunchez
ca să te aştept să-ţi tragi sufletul
să mă transform în văzută din nevăzută
şi să te las să mă prinzi şi să mă cuprinzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!