miercuri, 24 august 2011

Irish-coffe largă!



În deltă, la barul hotelului eu cu vânzătoarea:

- Bună ziua, aveţi frapee?
- Ah, nu, nu avem decât cafea normala, espresso adică.
- Bine, daţi-mi un espresso lung, vă rog!

Patroana ne-a auzit conversaţia şi a intervenit:

- Avem irish-cofee! Îi zice şi tipei de la bar: avem şi irish-cofee!

- Bun, vreau un irish. Mi-am dat seama că tipa de la bar nu ştie cum se prepară şi am rugat-o pe şefa ei să-i explice. Între timp însă, doamna a fost rapidă şi m-a şi servit.

- Irish-cofee largă!

Am plătit, mi-am luat cafeaua şi am ieşit. Vă închipuiţi că am râs afară, încă mai râd şi acum de fiecare dată când beau o cafea. Primisem un espresso lung, ceea ce-mi dorisem, până la urmă.

Ascultati si aceasta melodie:

http://www.trilulilu.ro/tureannadia/85c548613e48af

3 comentarii:

  1. Eu astept postarile tale cum asteapta altii episoadele cu robotzeii

    RăspundețiȘtergere
  2. Episoadele cu robotei? Care sunt acelea? Daca le astepti, atunci te ro gsa accesezi blogul zilnic, pentru ca incerc sa scriu zilnic. Nu reusesc de fiecare data din lipsa de timp, dar ma straduiesc. Pentru maine am pregatita o poezie... mai trista. Nu este asa reusita, dar este ... din suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce citesc aici cred ca este din suflet, de asta este asa frumos. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!