luni, 12 martie 2012

Amanta

 Ea e înaltă și frumoasă
 Și are ochii mari și verzi
 Când e cu tine e sfioasă
 ... Dar te adoră, asta crezi.
 
 Te împresoară, te-amețește
 Te leagănă pe al său piept
 Cu șoapte dulci te-ademenește,
 Dar te consideră inept.
 
 Nu-ți spune multe despre sine
 De-ntrebi enigmă-i viața ei
 nu se cuvine și taci mai bine
 de bine să-ti mai fie vrei

iar când tu taci, ea-ți povestește
cât e de pură și cuminte
cum doar pe tine te iubește
și niciodată nu te minte
 
și tu te pierzi printre cuvinte
și crezi că mâine-ți se va da
dar nu fi prost, ea doar te minte
mâine va fi a altuia


foto: Joseph-Marie Vien - Lover Crowning his Mistress (1773 - Louvre, Paris )

2 comentarii:

  1. in loc de:"și crezi că mâine-ți se va da" poate merge mai bine " si crezi ca va fi doar a ta"...parerea mea :). Daca eu nu te critic atunci cine ?

    RăspundețiȘtergere
  2. He, he, ai cam rămas în urmă și cu cititul blogului meu și cu postările pe propriul blog. Critică-mă, critică-mă, mi-era dor de tine ca și cititor-critic. Si nu numai. :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!