luni, 5 martie 2012

Fă-mă visul tău



Dă-mi pleoapa ta ca să mi-o fac perdea
Pentru al meu trup
Să mă ascund sub ea și ea să-mi fie rochia...
Chiar rochia albă transparentă pe care
mi-ai mângâiat-o în seara în care mâna
ți-era atât de nesigură încât să-mi poate atinge pielea
și pune-mă în locul pupilelor tale
și clipește peste mine sau închide-mă sub pleoapă
noapte după noapte și fă-mă visul tău
 
dă-mi glasul tău ca să mi-l fac un cântec
pentru sufletul meu
să mi-l  tranform în câteva sunete simple,
chiar propozițiile acelea scurte
pentru care nu ți-a ajuns glasul ca să le mai rostești
și pune-mă în locul în care-ți ții gândurile
sub forma unor mărunte și neînsemnate idei
și vorbește peste mine când vrei să povestești 
timp  după timp  și fă-mă graiul tău
 
dă-mi palma ta ca să mi-o fac adăpost de ploaie
peste creștet și peste față
să mă ghemuiesc în ea ca într-un căuș adâncit
și el să-mi fie chiar așternutul în care te-ai ascuns
în ziua în care brațele ți-erau într-atât moi 
ca să mă poate strângă în ele
și fă-mă pe mine degetele palmelor tale
și atinge cu mine tot ceea ce-ți pare de neatins
răsărit după răsărit și fă-mă simțirea ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!