luni, 25 iunie 2012

O mașină furată din parcarea Carrfour-ului Constanța

Azi mi-am dus copiii la mare. După ce ne-am cazat, am plecat cu mama mea la cumpărături: apă, lapte, pamperși si multe altele, unele importante, altele total inutile, însă greu de renunțat la ele. Am mers la Carrefour-ul din Constanța, care este și el dotat, ca toate supermarket-urile cu o parcare mare și însorită. Acest magazin semăna oarecum cu un Carrefour din capitală, însă avea în plus niște pescăruși reprezentați peste tot: pe fațadă, pe numerele rândurilor din parcare, pe stâlpișori, trotuare, gemulețe, asfalt, becuri și chiar pe cer. Ca să știi că ești la mare! Am găsit, spre norocul meu, un loc liber chiar în fața intrării (cea principală) și culmea, chiar pe rândul nr 1. Nu ai cum să uiți nr. 1 vreodată. Sub număr, evident desenat un pescăruș. Constat că toate mașinile sunt parcate în zig-zag, mă amuz, fac poza pentru exemplificare și plec la shopping.



Îi zic mamei: hai să nu mai luăm coș mare, luam unul mic de mână din interior. Deh, mama tot mama, știe bine cu cine stă de vorbă, deci nu mi-a acceptat propunerea. La ieșire, abia trăgând de coșul încărcat ochi, mergem la locul de parcare de la nr. 1 și ... stupoare: mașina mea nicăieri. Poate am uitat numărul rândului, mă duc și la rândul nr. 2, chiar și la 3. Mașina nu e și pace. Mă uit la intrare, e o singură intrare principală, am recunoscut țeava pe post de cocoașă din asfalt. Nu există îndoială: mi-au furat mașina.

Sun la 112. La 112 îmi spun să sun la poliție. Caut pe internet nr. de taxi din Constanța, chem taxi, o trimit pe mami cu cumpăraturile la hotel. Eu sun la poliție, la poliție mă întreabă dacă nu cumva am uitat unde am parcat, ii consider idioți în sinea mea, le răspund ironic: cum sa uit nr. 1, UNU, un singur număr e numărul unu. Mi se indică o secție, o adresă, un nume... Ajung acolo, alte întrebări, declarații, bancuri cu și despre blonde, cu și despre soferițe, mai ales despre cele ajunse în Constanța, cu și despre amnezici. Un domn mai generos mă întreabă dacă am rude de gradul I care suferă de Alzheimer. Contactez furioasă firma de Asigurări (am asigurare și pentru furt, nu-i bai). Cei de la Asigurari îmi promit ca dacă este furată și nu rătăcită îmi vor da alta mașină, mai nouă și mai curată dotată cu "detector de stăpâni".  În final ies din poliție fără niciun rezultat, dar cu promisiunea că mi-o vor găsi probabil prin Bulgaria cândva...

Am o imaginație bogată, nu-i așa? Firește că NU mi-a furat nimeni mașina și că tot ceea ce am povestit mai sus s-a petrecut în mare viteză doar în mintea mea. În definitiv ce ar fi putut cineva face cu mașina mea? Nu e nici nouă, nici scumpă, nici măcar spălată nu era. Mașinuța mea "vitezistă" era la trei rânduri mai încolo, fix în locul în care o lăsasem, tot la rândul nr. 1, dar cu un pescăruș de altă culoare sub el.

Morala e simplă:  nu trimiteți o blondă la cumpărături în alt magazin decat mall-ul din București în care merge de obicei. Că-și va găsi locul în care a parcat doar sunând La 112, SMURD, pompieri sau chiar la Interpol. Asta în cazul în care își va aminti să-și ia telefonul din mașina înainte de a coborî.

P.S. știți vreun magazin cu "detectoare de stăpâni"? Care când te îndepărtezi de mașina, ea să strige după tine "apă, apă", iar când de apropii "foc, foc"..

P.S. 2 orice asemănare cu personaje reale este pur întâmplatoare

Upgrade: în drum spre București, la stația de taxare am constatat că nu am decât 1 leu în prtofel. Doamna de la casă mi-a spus calmă: trageți pe dreapta și mergeți la bankomat. Pesemne că s-au mai întâlnit cu astfel de specimene ca mine. Nu vă puteți închipui cât am căutat un bankomat cu câteva ore în urmă în Mamaia. La 23.30 am intrat în curte, fericită că-s doar o blondă contrafacută, vorba unui prieten.

4 comentarii:

  1. Ptintesa Pricolici25 iunie 2012 la 11:02

    :))))
    Un detector bun de stapani ar fi:o persoana, un insotitor care uraste cumparaturile , un intrumator care adora sa ramana in masina si cand te apropii va sunati si iti face cu mana sau un stegulet cu inscriptia:Vino cu incredere , aici e masina ta!Cu putin noroc o gasesti spalata si cu portbagajul deschis pentru a aseza cele ''cateva minore cumparaturi''

    RăspundețiȘtergere
  2. Prico, asa cum am spus, daca nu cumva blonda si-a uitat telefonul in masina... Tot mai bun e detectorul care striga "apa, apa, foc, foc"...

    RăspundețiȘtergere
  3. bai, naspa rau. deci ala cu alzheimer stia ce stia... mama lor de pescarusi, asa-s facuti, la deruta. si cand am zis eu ca femeile stiu miliarde de culori, diferite feluri de nuante... tu esti exceptia care confirma regula deci!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))) disting bine nuantele si culorile, dar nu-mi dau seama de aceasta mare calitate a mea

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!