miercuri, 26 septembrie 2012

Urăsc


Nu ți-am spus niciodată
cât de mult îți urăsc
indiferența
și nepăsarea și aroganța
și toată gheața ce-ți cuprinde
și minte, dar și simțăminte
sau poate că doar mi se pare
distanța ta mi-e-apăsătoare
și toate și tot îți urăsc
pentru că te iubesc!

Și nu ți-am spus că mă topesc
când despre tine nu găsesc
nici știri, nici zvonuri sau măcar
o poză mică-ntr-un ziar
și-atunci încep să te urăsc
pentru că te iubesc!

Nu ți-am spus că te urmăresc
că-ți caut pașii și-amuțesc
când pentr-o clipă îmi apari
și-apoi dispari
iar eu pe loc încremenesc
și pentru asta te urăsc
și te iubesc!

Și tot ce-i rău în tine
atât de mult urăsc
dar vreau să scapi de mine
pentru că te iubesc!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!