luni, 22 octombrie 2012

Sfârşitul unei zile, vineri 12 (nu 13)


V-aţi întrebat vreodată ce fac două tipe închise într-o cameră, una dezbrăcată complet, cealaltă învârtindu-se cu ceară fierbinte în jurul ei? Perverşilor, nu este ceea ce pare, chiar dacă de afară se aud ţipete şi interjecţii de genul: ahhh, îhhhh, ţţţţîîîîîî, ohhhhh sau expresii de genul: "acum ţi-o trag", "desfă-ți picioarele", "întoarce-te cu fundul în sus", "arde?", "mai dă-mi şi aici cu ulei", etc. Ei bine, dragilor, nu este un test de anduranţă la "torturi" fizice, ci doar o banală epilare. Moment prielnic pentru bârfe şi bancuri de genul:

Două studente blonde:
- Fată, tu în ce an eşti?
- Eu sunt în 2012, fată! Tu?

Sau:
Care-i definiția fidelitatii? Răs: Ratarea unei ocazii. ...

Sau:
Viața e tristă, în schimb salariul e hazliu... :))

Sau:
Anunț matrimonial:
'Caut soție.'
Mii de răspunsuri:
'Alege-o pe-a mea!'

Da, la coafor se spun bancuri, se află noutăţi mondene, te documentezi despre descoperile tehnice incredibile, premiile Nobel sau cât mai costă kilogramul de cartofi, toate pe fondul unei insuportabile dureri de păr smuls de pe ultimul milimetru de piele.

Dar partea palpitantă este atunci când se creează încurcături.

Aveam întâlnire la coafor cu colega mea de birou. De câteva luni aşteptam această zi ca să facem curăţenie la birou. Planul era să venim la noi cu cârpe, detergenţi, bureţi, lavete şi după ce ne aranjăm să mergem la birou ca să facem curăţenia generală din timp programată. Și totuși ceva ne-a făcut să ezităm. Și ne-am razgândit. Drept urmare colega mea a plecat de la coafor înainte să termin eu tortura cu epilatul, dar mi-a zis: ți-am lăsat punga cu detergenții și cârpele lângă geantă. Și a plecat... Eu am rămas...

Când am plecat și eu, peste multe ore, am luat punga, dar nu cea de lângă geantă, ci ALTA.

Am avut curiozitatea să vad ce e este în ea, am văzut ceva roșu și lucios, da-s blondă, nu am percutat...

Peste câteva ore, adevărata posesoare a pungii, o altă clientă, m-a sunat că-și vrea rochia de nuntă înapoi. I-am înapoiat-o pe la 11 noaptea, la un colț de stradă, în întuneric, ca traficanții. Doar nu era să spăl pe jos cu cârpe din matase roșie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!