joi, 3 ianuarie 2013

Concurs



"Ziua bună de dimineaţă se cunoaşte". O fi valabil şi pentru an? Dacă am început anul cu un premiu, locul I la concursul "Nopti magice in miez de iarna - editia a III-a", înseamnă că tot anul 2013 îmi va fi un an bun? M-aş bucura să fie aşa, să fie un an bun nu numai pentru mine, ci pentru toata lumea, pentru familia mea, pentru prietenii mei, pentru toţi cei care-mi sunt dragi.

Concursul s-a încheiat, iar articolul meu "Povestea lui Moş Crăciun" a ieşit pe locul I datorită vouă, celor care m-aţi votat. De aceea vă mulţumesc încă o dată!

Să ne auzim şi să ne revedem cu bine în noul an!

http://www.mostwantedblog.org/2013/01/03/nopti-magice-miez-de-iarna-editia-2012-castigatorii/


  • Nopti Magice in miez de iarna, editia 2012! Castigatorii!
  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Comentariul tău este important pentru mine!