marți, 19 martie 2013

De nouă vieţi


Te-aştept de nouă vieţi încoace
cu totul doar a ta, la fel de inocentă
dar plânsă şi uneori
prea secătuită

ochii mei? precum îi ştii
tot plini de lacrimi, dar la fel de vii
şi buzele aşa cum le-ai gustat
tot dulci, mustind a sărutat
şi palmele? la fel de tremurânde
cu braţele uşoare şi plăpânde

te-aştept...
nici nu mai ştiu de câte vieţi
de câte veri toride, de câte clipe reci...
privirea mea e-ntoarsă spre era ce-a apus
când te-ntâlnâi o clipă,
dar nu te-am prins...te-ai dus...

de-atunci te tot aştept
parul îmi tot creşte
aşa cum tu-l ştiai: fluturând ştrengăreşte
şi trupul meu ce-o clipă
l-ai frământat-ntr-o doară
de nouă vieţi încoace
a-nceput să mă doară

de nouă vieţi te-aştept
la fel cum tu mă ştii

mai vii sau nu mai vii?

4 comentarii:

  1. vreau sa vin din tot sufletul,iarta-ma visul meu frumos,te astept iar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, frumos, frumos! Poezie curată. Nu ca la mine, cu multă caterincă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai vii sau nu mai vii???Iubirea mea cea dulce mai vii sau nu mai vii???

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!