marți, 18 iunie 2013

Pentru iubire


Pentru iubire m-aş preface
un rac în a lui carapace
trăind în ale lui constrângeri
fugind în spate şi plângând la-nfrângeri
aş suporta şi umilinţa
şi lacrimi, doruri, dar şi credinţa
că într-o zi iubirea mea
va bate-adânc în fiinţa ta

Pentru iubire-aş doborî
din ceruri stele, le-aş urî
pe toate rând pe rând le-aş stinge
pentru a te putea convinge
ca una poate fi-a ta stea
şi-aceea e iubirea mea

pentru a mea iubire, pui
cred c-aş ucide fiinţe vii
şi m-aş lupta să înţelegi
că vreau să câştigi, nu să pierzi
să simţi că al meu sânge curge
la tine-n vene, dar se scurge
spre abisul în care eu
ma-ndrept absurd, mi-e foarte greu

voi dispărea pentru iubire
voi lupta pentru dezrobire
voi rupe lanţul de iluzii,
doruri şi chin-mi vor fi provizii,
dar ştiu că oricât m-aş lupta
rămân pe viaţă sclava ta
şi a iubirii pentru care
voi reînvia c-o sărutare...




 

2 comentarii:

  1. Iubirea mea cea dulce,chiar daca uneori simteam ca te urasc ,nu as putea pentru ca te iubesc prea mult si chiar daca paralelele nu se intalnesc decat la infinit ,o sa ma rog Domnului ca noi sa reusim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai impacat cu ala, Panseluto?

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!