duminică, 18 ianuarie 2015

Îmi doresc să primesc trandafiri

Îmi doresc să primesc trandafiri,
Dar nu trandafirii aceia de care știi tu,
Cei cu petale de catifea și spini de fier,
Ci acei trandafiri care cresc înăuntrul ființei tale,
Pe care i-am sădit împreuna la prima întâlnire 
Și pe care tu i-ai udat cu propriile lacrimi.
 
Trandafirii aceia pe care i-ai înroșit 
Cu sânge chiar din inima ta
Și care au crescut fierbinți 
Ca trupul meu mocnind sub trupul tău.

Trandafirii aceia care s-au deschis 
La prima mea privire aruncată peste ei
Și s-au înmiresmat
La primul meu sărut al buzelor tale.
 
Acești trandafiri îmi doresc
Să mi-i dăruiești!


Foto: John William Waterhouse - The soul of the Rose - 1908

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!