joi, 16 iulie 2015

Parfumul meu


Nu-mi voi schimba parfumul ce deja îl cunoști 
Și nici stânga grimasă atunci când mă descoși
Nici degetele întinse leneșe pe genunchi 
Nu le voi ridica când vei vrea să m-alinți

Nu-mi voi schimba părerea că doar iubirea noastră 
Este nemuritoare și este mai frumoasă 
Decât orice poveste scornită de poeți 
Sau decât fabuloase amoruri din povești 

Nu-mi voi muta privirea-n altă parte 
Când glasul tău mă va striga în șoapte 
Și nu voi șovăi o clipă când vei cere 
Să-ți fiu nemuritoarea sclavă de prin poeme 

Nu, nu-mi voi schimba parfumul ce-n suflet ți-a intrat 
Încă din prima noapte când noi ne-am sărutat 
Încă de prima oară cand m-ai ținut de mână 
Și mi-ai jurat că pururi noi vom fi împreună 

Miros ca-n prima clipă în care m-ai văzut 
Căci e izul iubirii ce-o așteptai de mult 
Nu-mi voi schimba parfumul ce ți-a intrat în sânge 
Căci e mireasma care îți pare cea mai dulce

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!