marți, 24 mai 2016

Trilogia "Imi place" - Imi place sa te citesc

imi place sa te citesc 
dintre cuvintele tale
străbate un iz misterios
îți amintești? la inceput 
am crezut ca esti femeie 
cuvintele ti se înșirau pe hartie 
vijelios si puțin neînțeles, 
ca explicația unei femei grăbite 
in scurt te-am descoperit bărbat 
si brusc 
ti-am înțeles cuvintele așternute 
sobru si răspicat 
precum un documentar extrem de detaliat
este bărbat! mi-am spus 
si m-am minunat de delicatețea 
cu care îți expuneai ideile 
de intuiția cu care imi descriai trăirile 
de sensibilitatea cu care tu
chiar înțelegeai zborul...
zborul pufului meu crescut in locul pielii 
imi place sa te citesc
e ca si cum m-as citi pe mine
doar ca tu esti bărbat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!