joi, 1 decembrie 2016

Spune-mi ceva

Spune-mi ceva, orice
spune-mi că maine va fi sfârșitul lumii
sau că universul acesta niciodată
nu va fi spulberat
spune-mi că stelele acestea
strălucesc pentru noi
ori că soarele brusc
și-ar opri strălucirea
daca noi am înceta a ne mai iubi
spune-mi că padurile își vor încetini creșterea
daca noi ne-am opri din mângâieri
ori dimpotrivă, că pământul s-ar opri
din drumul său către
catastrofala încălzire globală
dacă noi am continua legendara iubire interzisă

o, da, spune-mi că suntem sortiți
ca iubirea noastră
să fie cântată în mii de ode
ori vizionată în sute de episoade telenovelistice
ori că ea imită
iubirea antică silită
dintre Hefeistos și Afrodita

spune-mi ceva, orice,
bun sau rău
frumos sau urât
un blestem ori o binecuvantare,
dar spune-mi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!