luni, 24 aprilie 2017

Ai uitat să-mi spui adio


Ți-ai uitat pe noptiera mea
Cartea deschisă la pagina o sută,
Țigara neaprinsă
ca ultimă dovadă
Că ți-ai băut cafeaua rece
Și ai plecat în grabă


Un pulover rătăcit
Îți poartă-n el parfumul
De mosc, precum tutunul
Ce s-a împrăștiat prin pat
Când prea nervos te-ai ridicat
Și ai plecat...

La baie stă pe policioară
O lamă-a ta
Ce-ascunde-n ea puținul ADN
Ce-acolo l-ai uitat
Când te-ai ferchezuit și te-ai tăiat,

Iar peste cadă
Puțină spumă dintr-un gel
S-a cam uscat
Pe-o placă de faianță
Pare că te-ai semnat
Ultima oară când la mine te-ai îmbăiat

Mi-e stranie plecarea ta
Parcă-ai plecat dintr-o scenetă
Și parca-ai tot uitat câte ceva
Precum acele acte vechi din servietă
Semnate de-amândoi...

Aș vrea să fac curat
Să curăț după tine
Dar stau întinsă-n pat
Mă simt atât de bine
Nu vreau să te petrec
Și n-am niciun regret

Doar ca să pleci în grabă
Te-a preocupat
Încât și să îmi zici adio
Ai uitat
Ultima oară când, iubitule,
Din patul meu te-ai ridicat
Și nervos ai plecat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!