vineri, 14 iulie 2017

Vrei totul înapoi?



Vrei totul înapoi? 
Tot ce mi-ai dăruit?
Ia lacrimile mele 
Căci pentru tine curg,
neîntrerupt, șiroit...

Cuvintele
Și mângâierile 
Și serile când ne plimbam
Pe malul cel pustiu 
Însângerat de soare 
Alinturile 
Și iubirea 
De sub cearșafuri mișcătoare 
Acestea nu le mai poți lua 

Nici timpul comprimat în clipe 
Ce a durat o viață pentru noi 
Și nici vioara scursă peste mine 
Ce mi-a cântat pe sânii goi 
Nici melodia ce-ai compus-o
Pe pielea mea înfierbântată
Acum nu mi le mai poți lua 
Tot ce-ai pierdut 
A înmărmurit 
Pe veci în mintea mea 

Îmi poți lua totul,
Tot ce vrei 
De la privire până la idei 
Un singur lucru nu poți lua 
Povestea mea cu tine-n ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!